Wednesday 13 March 2024

Η ΜΙΚΡΗ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΑ !!!!!

 Μια φορά κι εναν καιρό ήταν μια μικρή κόκκινη κλώσα που σκάλιζε το χώμα στη φάρμα που ζούσε,μέχρι που ανακάλυψε μερικούς σπόρους σιταριού. Φώναξε τότε τους γείτονές της και τους είπε. Αν φυτέψουμε αυτούς τους σπόρους θα μπορέσουμε να έχουμε ψωμί να φάμε. Ποιός θα με βοηθήσει στο όργωμα και στο φύτεμα; Ρώτησε η μικρή κόκκινη κλώσα.

Οχι εγώ, είπε η αγελάδα τέλειωσε το ωραριό μου. Οχι εγώ, είπε η πάπια, σήμερα εχω ημιαργία.  Οχι εγώ, είπε το γουρούνι εχω πάρει άδεια αιμοδοσίας. Οχι εγώ, είπε η χήνα ψάχνω για δουλειά.! 

Θα το κάνω τότε μόνη μου, είπε η μικρή κόκκινη κλώσα. Κι έτσι έκανε. ¨οργωσε το χωράφι, φύτεψε τους σπόρους ,πότισε το χωράφι, το σιτάρι ψήλωσε κι ωρίμασε που έγινε ψηλό και ολόχρυσο. Ποιός θα με βοηθήσει να θερίσω το σιτάρι; Ρώτησε τότε η μικρή κόκκινη κλώσα. 

Οχι εγώ ,είπε η πάπια, σήμερα κάνω στάση εργασίας. Οχι εγώ, είναι εκτός της ειδικότητας μου είπε το γουρούνι.  Οχι εγώ,θα χάσω την αρχαιοτητά μου είπε η αγελάδα. Οχι εγώ ,θα χάσω το επίδομα ανεργίας είπε η χήνα.!

Θα το κάνω τότε μόνη μου είπε η μικρή κόκκινη κλώσα. Κι ετσι έκανε. Θέρισε το σιτάρι έφτιαξε το αλεύρι και έφτασε επιτέλους η ώρα να φτιαχτεί το ψωμί. Ποιός θα με βοηθήσει να ζυμώσω το ψωμί; Ρώτησε η μικρή κόκκινη κλώσα. 

Οχι εγώ, θα ήταν υπερωρία αν σε βοηθούσα είπε η αγελάδα. Οχι εγώ,θα έχανα το επίδομα της έγκαιρης προσέλευσης είπε η πάπια. Οχι εγώ,θα έχανα το επίδομα ωρίμανσης είπε το γουρούνι. Οχι εγώ ,θα ήτανε ρατσιστικό να ήμουν εγώ ο μόνος βοηθός είπε η χήνα.!

Θα το κάνω τότε μόνη μου είπε η μικρή κόκκινη κλώσα. Ζύμωσε κι έψησε πέντε φρατζόλες . Μύρισε όμορφα το φρεσκοψημένο ψωμί σε ολη τη φάρμα και τότε μαζεύτηκαν ολα τα ζώα. Ολα θέλανε --για την ακρίβεια απαιτούσαν -- μερίδιο απο το ψωμί. Αλλά η μικρή κόκκινη κλώσα είπε. Οχι μπορώ να φάω και τις πέντε φρατζόλες μονάχη μου. 

Αίσχος - κερδοσκοπία - φώναξε η αγελάδα. Καπιταλιστική βδέλλα - ούρκιαξε η πάπια. Απαιτώ ισα δικαιώματα διαμαρτυρήθηκε η χήνα. Και το γουρούνι απλώς γρύλισε καθώς βαρέθηκε να κάνει κάτι παραπάνω. -- Κι έγραψαν σε πλακάτ ,  ΑΔΙΚΙΑ  !!!! Η μικρή κόκκινη κλώσα να φορολογηθεί.  Να κρατικοποιηθεί το ψωμί. Τα πεινασμένα ζώα εχουν δίκαιο.  Νόμος ειναι το δίκαιο του γουρουνιού. Και έκαναν πορεία γύρω - γύρω απο τη μικρή κόκκινη κλώσα φωνάζοντας διάφορα συνθήματα. !

Τότε ήλθε ο αντιπρόσωπος της κυβέρησης και είπε στη μικρή κόκκινη κλώσα. Δεν πεέπει να είσαι τόσο άπληστη δεν μπορείς να το φας μόνι σου. Μα εγώ δούλεωα μόνη μου για να φτιαχτεί αυτό το ψωμί κανένας άλλος δεν με βοήθησε είπε η μικρ΄κόκκινη κλώσα. Ολομοναχή μου τα έκανα όλα.

Ακριβώς ,είπε ο αντιπρόσωπος της κυβέρνησης. Αυτή είναι η ομορφιά της ελεύθερης αγοράς. Καθένας μπορεί να δουλεύει όσο θέλει. Αλλά με τους σύχρονους κρατικούς κανονισμούς το ψωμί θα μπέπει να μοιραστεί σε ολα τα ζώα και εσύ η μικρή κόκκινη κλώσα θα πρέπει να δώσεις φόρο την μισή φρατζόλα ψωμιού στο κράτος. 

Να πληρώσεις ακόμα φόρο ακίνητης περιουσίας για το χωράφι που όργωσες να πληρώσεις για να δημοσιευσεις στις εφιμερίδες φωτογραφίες του ψωμιού που έψησες και να πληρώσεις εισφορές στα ταμεία των αγροτών ,υων μυλωνάδων  και αρτοποιών οπότε θα σου μείνει το ενα τέρτατο της φρατζόλας.  Τι νομίζεις δηλαδή οτι εσύ θα τρώς και οι άλλοι θα πεινάνε. 

Και εζησε η μικρή κόκκινη κλώσα καλά με το ενα τέρτατο της φρατζόλας και τα υπόλοιπα ζώα με τις ολόκληρε φρατζόλες ακόμα καλύτερα. 

Κι απο τότε η μικρή κόκκινη κλώσα σταμάτησε να φτιάχνει το ψωμί της σε αυτήν τη φάρμα και πήγαινε σε άλλη φάρμα. 

Οι γείτονές της όμως η πάπια η αγελάδα το γουρούνι και η χήνα αναρωτιούνται ακόμα μέχρι σήμερα γιατί η μικρή κόκκινη κλώσα δεν έφτιαξε ποτέ ξανά άλλο ψωμί .!!!!!!

Οποιαδήποτε ομοιότητα με παρόμοιες αντιλήψεις η καταστάσεις ειναι απλώς τυχαία.    

Παραλλαγή του αγγλικού παιδικού παραμυθιού -- The little red hen......



No comments:

Post a Comment