Thursday 16 November 2023

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΠΗΓΑΝ ΓΙΑ ΨΑΡΕΜΑ

 Τέσσερις παντρεμένοι άντρες πήγαν για ψάρεμα . Μετά απο λίγο άρχισαν να συζητούν μεταξύ τους. Δεν θα πιστέψετε τι έπρεπε να κάνω για να μπορέσω να ερθω για ψάρεμα αυτό το σαββατοκύριακο. 

Υποσχέθηκα οτι θα βάψω ολο το σπίτι σε μια εβδομάδα. 

Αυτά δεν ειναι τίποτα λέει ο άλλος. Εγώ έπρεπε να της υποσχεθώ οτι θα χτίσω καινούργια πέργκολα για την πισίνα.

Καλά με δουλεύετε? Εγώ της υποσχέθηκα οτι θα κάνω πλήρη ανακαίνιση στην κουζίνα και των ηλεκτρικών συσκευών. 

Ο τέταρτος δεν μιλάει.... Εσύ ρε μεγάλε γιατί δεν μιλάς? Θες να πιστέψουμε οτι δεν υποσχέθηκες τίποτα? Εγώ παιδιά έβαλα το ξυπνητήρι σήμερα το πρωί να χτυπήσει στις 5 και 30 και οταν άρχισε να βαράει γυρίζω στην γυναίκα μου και της λέω .. Ψάρεμα η sex και μου απαντά.....Πάρε και το πουλόβερ μαζί σου.........

No comments:

Post a Comment