Friday 17 November 2023

Ο ΠΑΠΑΣ ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ !!!

 Στον έλεγχο αποσκευών απο Νεα Υόρκη προς Αθήνα μια κυρία περιμένει στην ουρά πίσω απο εναν παπά. 

Πάτερ μπόρώ να σας πώ...... Τι ειναι τέκνο μου.... Ξέρετε εχω αγοράσει ενα επαγγελματικό σεσουάρ για τα μαλλιά μου και φοβάμαι οτι θα με αναγκάσουν να πληρώσω τέλος εισαγωγής γιατί η αξία του ειναι κάπως μεγάλη.

 Κι εγώ τέκνο μου τι μπορώ να κάνω γι αυτό.....Μήπως μπορείτε να το κρύψετε καπου στα ράσα σας : Εσείς ειστε ιερωμένος δεν πρόκειται να σας κάνουν έλεγχο.

Μα τι λές τέκνον μου ; Μπορώ εγώ να παρανομήσω; Μα δε θα παρανομήσετε απλά εκμεταλλευόμαστε λίγο το γεγονός οτι δε θα σας ψάξουν  !  Ε πίτε ενα ψεματάκι ! Συγνώμη τέκνον μου ψέματα εγώ δεν λέω ! Καλά τέλος πάντων ,ειμαι σύγουρη οτι κάτι θα σκεφτείτε. Κι αν δεν τα καταφέρουμε πληρώνω το τέλος στην τελική......

Ο παπάς το σκέφτεται λίγο και δέχεται...Οταν έρχεται η σειρά του να περάσει απο τον έλεγχο γίνεται ο εξής διάλογος...Εχετε να δηλώσετε τίποτα πάτερ.... Απο την μέση και πάνω οχι τέκνο μου ! Ε... Γιατί απο τη μέση και κάτω δηλαδή....Ομολογώ οτι κουβαλάω ενα υπέροχο εργαλείο που σχεδιάστηκε για τις γυναίκες. Δυστυχώς ειναι ακόμα αχρησιμοποίητο !!!!

Ο υπάλληλος χαμογελάει και τον αφήνει να περάσει !!!!!!

No comments:

Post a Comment